Födelsedag

Jag har haft en jättemysig dag idag. Till att börja med har jag fått en massa fina sms och samtal. På eftermiddagen gick jag till Scala och skulle stoppa försäljningen till konserten och hämta ut överblivna biljetter. Där fick jag veta att kah borde vänta en timme, eftersom försäljningen tagit fart. Vi kommer få över 350 besökare till konserten!

Vid sex samlades vi i kyrkan. Tack vare att jag blev gratulerad samtidigt som Leif kom, fick även han reda på det. Så när det var dags för uppsjungning (dit jag var två minuter sen) stämde hela kören in i "Ja må hon leva". Spontana stämmor. Fyrtio tjejer. I kyrkan. Megacoolt!

Övningen gick jättebra, och när det var dags för lite mat, fick jag fram hela andraaltstämman till bordet, och de sjöng den holländska varianten av "Ja må hon leva". Börjar bli tradition i A2 det där. Jaja, då fick jag i alla fall en skoj bok med skyltar med lätt misslyckad/missledande engelska.

Efter övningen var slut, vid tio, gick jag och A2 till en krog och tog ett eller två glas öl/cider/vin. Dessutom bjöd jag mina flickor på varsitt glas med Söt Likör (såklart). Helt underbart roligt! Tack!

Dags att sova nu, konsert imorgon.

Kommentarer
jen säger:

GRATTIS i efterskott.. Borde hört av mig men som vanligt sviker minnet...

Kram

2008-12-08 | 23:56:02
Bloggadress: http://jennyeast.blogg.se/

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback