Paaah...

Kände mig konstig på körövningen igår, det allra sista. Fingrarna domnade bort och jag fick svårt att stå still. Jag ruskade på benen, viftade med fingrarna och masserade mina händer. Kändes jättekonstigt.

Idag har jag förklaringen i min hand. Vaknade först efter elva, trött och dåsig, med en hals som kändes alldeles tjock. Så idag har jag tagit det lugnt. Mest dåsat i soffan och försökt sova lite. Fick i mig en lunch bestående av varm soppa och bröd. Sånt är balsam för själen när man är sjuk!

Ikväll ska jag på bio med två kompisar. Känner mig tillräckligt pigg för det. Imorgon blir det också skoj. Vi ska sjunga in en låt för radio, under projektnamnet "Klagokören". Idén går ut på att en snubbe har skrivit en text till en låt kören redan kan, utifrån folks klagobrev angående olika saker i stan, till exempel alla j-a 40-skyltar. Ser fram emot det jättemycket!

Allt hade varit bra, om det inte hade varit för all snö. Det är bara ett tunt lager, men jag vill ha barvinter. Åtminstone en vecka till, så mina föräldrar kan komma på konserten. Bläh, gillar inte snö!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback