Feeling hot, hot, hot...

Nog för att jag vet att jag är jävligt snygg, men SÅ hot är jag inte, så att brandlarmet måste dra igång.

Pfft...

Brandlarmet startade i badhuset idag. Som tur är så hade jag tränat klar och stod vi mitt skåp igen, så jag bara tog överdragskläderna över armen, packade ner det som skulle vara i kassen och promenerade ut. Jag var jättetacksam att jag hunnit träna klart, hade inte stått ut om det hade varit mitt i träningspasset. Det fanns ju heller ingen som hade nån koll på att jag var där, så jag åkte hem direkt.
Och antingen var jag alldeles utmattad efter träningen, eller så är jag fruktansvärt svårstressad... För inte ens min puls gick upp när det där jävla larmet började ringa. Skötte mig exemplariskt, om jag får säga det själv. Alldeles lugn och sansad, ökade knappt på steget när jag gick ut heller. Jag såg ju ingen eld, och det luktade inte rök eller så någonstans.

Jaja, hursomhelst, nu är jag hemma. Och luktar svett. Mmm....

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback