Grått...

Allt är bara grått, grått, grått ute idag. Såg solen påväg till gymet, annars har det varit ett ogenomträngligt lager av grått där uppe.
Apropå gymet. Har ingen ork i benen just nu. För tre veckor sedan hade jag blivit förbannad en dag som idag. Den enda konditionsmaskinen jag trivs med var upptagen, men istället för att bli tjurig blev jag faktiskt lite lättad. Mina ben orkar inte och det var skönt att få en anledning att gå hem direkt efter styrketräningen. Igår när jag joggade kom jag knappt runt spåret. Har mindre muskler i benen än kycklinglåren i frysdisken. Men styrka tränade jag åtminstone, så lite har jag gjort.
Annars sitter jag mest hemma i min lägenhet och väntar på mitt bredband. Borde komma snart! Är så trött på att behöva cykla 3,5km bara för att kolla mailen.

Hem igen, kanske posten har kommit med en avi om att jag har ett paket från ComHem att hämta?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback