Idag...

...känns det något bättre än igår. Jag fick ett samtal igår kväll när jag kommit hem. Det räddade på ett sätt kvällen. Sov dock kasst, somnade vid ett och vaknade, helt utan anledning, klockan fem. Kunde inte för allt i världen somna om, förrän kvart i sju. Klockan rinde sju. Var måttligt nöjd, men att gå upp var jag så illa tvungen till.

Dagen har flutit på. Vi har övat en massa och fått ordning på det mesta. En kompis från Stockholm är här, dock inte hemma hos mig just precis nu. Vi ska ses på Bunkern sen, och inatt ska hon sova här, om allt blir som planerat. Imorgon blir det övning igen, fast bara halva dagen. Behöver inte vara på Universitetet förrän vid ett-tiden. Skönt det.

Ska ta hand om mig själv lite nu, tror jag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback