Jubel!

Igår var det killarnas jubelkonsert. Varje år har de en konsert med hemliga gäster. I år var det trion Varité Velociped (http://www.youtube.com/watch?v=5Dli1W4mXaA) som underhöll. Beatboxarn var från Mariestad, han var helt otrolig. De andra två var inte dåliga de heller. Flöjtisten i mössan har världens största hår, det tror man inte innan han tar av sig mössan... De var med på sittningen sen och var helt otroligt trevliga.

Sittningen var underbar. Jag skrattade hela kvällen/natten. Drack gjorde jag också. Men jag han börja nyktra till på hemvägen, tack vare att Susanne och Ellinor prposade på att vi skulle gå tills efter de värsta nerförbackarna var över. Bakis är jag icke desto mindre.

Ska nog gå in i duschen, Karin kan ringa närsomhelst.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback