Snart helg då

Mitt internet har fortfarande inte kommit! Gaaah! Bara för att man blir garanterad att få det inom en vecka, så behöver det väl inte ta en vecka bara för det! Jaja, ska i alla fall åka ner på stan och inhandla en skrivare, en datamus samt nya hörlurar till min MP3. De jag har nu kan jag inte ha i örornen när jag springer, bara tappar dem. Men först ska jag hem en sväng.
Efter stan ska jag börja min helg. På vilket sätt vet jag inte dock. Har inga som helst planer i helgen så antagligen blir det väl inget mer aktivt än ett par träningsrundor, om ingen helt oanat kommer och aktiverar mig.

Vill ha internet hemma nu!

Kommentarer
Malin W säger:

Det tog oss ungefär 5 månader att få bredband.. ehmm.. bara så du är beredd. ;) Det var Glocalnet, kan säga att vi har Telia numera. ;)

2008-11-08 | 12:09:12

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback