Snö

Klockan var nästan tolv innan jag kom ut i spåret idag. Hade lovat mig själv en sovmorgon, och jag vaknade inte förrän vid nio. Skönt! När jag nästan var framme vid spåret, kom några små flingor ner från himlen. Ju längre jag kom blev de fler. Och större. Nu ligger ett tunt lager snö på marken. Fryser bara jag tittar ut.

Det värsta är att snart måste jag gå ut. Ska slänga allt pappersskräp samt handla inför A2:s fonduekväll. Hoppas jag får i mig nåt bara. Har haft en dålig matperiod, men det har känts lite bättre det sista. Tänkte köpa frukt och doppa, och klarar jag inte chokladen, får jag bara äta frukten som den är. Frukt går alltid ner. Måste få igång både hjärna och mage nu. Imorgon är det sittning och jag vill inte behöva sitta och bara peta i maten. Men det ska nog gå bra, brukar gå bättre bland folk.

Ska snart kila ut med skräpet, samt handla blockchoklad och lite frukt. Marshmallows är väl gott i chokladfondue!?


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback