Tänk på ett pålägg... vilket som helst

Det är den reklamen som rullar just nu.
Svårt att sova igen. Är lite uppe i varv tror jag. Dagen har varit bra annars. Gick upp tidigt och cyklade i regn och blåst till gymet. Folk tittar lite konstigt på en när man kommer i 3/4-byxor och tunn polotröja. Men de kan få titta.

Efter gymet satt jag och min kära producent och tittade igenom hur långt vi kommit med vår konsert. Det börjar se ljust ut. Satt där i flera timmar och vi fick ordning på det mesta.

Senare på kvällen hade vi sjungning. Efter några om och men fick vi en uppsjungningslokal och fem minuter innan vi skulle börja kom Leif. Det visste vi dock, så vi var så förberedda så. Jag hann knappt presentera kören förrän jag fick veta att inte alla pratade svenska! Så det blev till att presentera låtar på engelska istället, men jag och Leffe delade på det, så jag slapp säga allt i alla fall. Leif var jättenöjd efteråt och sa att det var bland det bästa vi gjort. Skoj!

Åkte med honom till Universitetet sen eftersom jag glömde mitt block där igår (klantarsel). Upptäckte sen att jag skulle få vänta 55 minuter på bussen, så jag gick hem istället. Skönt med en promenad, men kallt... och mörkt...

Jaja, ska försöka sova nu.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback