Våt om fötterna

Just precis när jag skulle åka till universitetet i förmiddags började det regna. Tyvärr hade jag lite bråttom och kunde inte vänta med att åka. Så halva vägen vräkte regnet ner vilket resulterade i att hela jag var våt när jag kom fram. Tack och lov, så håller min kappa vätan borta någorlunda, så överkroppen samt byxfickorna var torra.

Under dan har jag hunnit med ett lunchmöte med Leif, skickat samt tagit emot ungefär en miljard mail, och dessutom bokat om styrelsemötet ikväll. Är alldeles trött i huvudet och det känns som om jag glömt något trots allt jag gjort. Ska skriva ner sen exakt vilka mail som är skickade, så kanske jag får en överblick...

Trots att mötet är ombokat så kommer jag inte härifrån på ett par timmar. Ska träffa kassören och ha ett litet kort möte. Idag sov jag till halv elva, men jag känner mig alldeles slut, så jag fattar inte hur jag ska orka med återstoden av dagen. Får väl bita ihop helt enkelt, fick i alla fall med mig mina små mellanmål, så jag behöver inte vara rädd att gå hungrig åtminstone.

Usch, det är alldeles grått ute. Och inte verker det vilja torka upp på marken heller. Blä, gillar inte såna här dagar. Jag vill ha sol, varmt, härligt!

Uttråkad...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback