Lördag

Om man anstränger sig lite så kan man se att solen vill titta fram där bakom alla moln. Eller ja, det kräver en hel del ansträngning.

Följande stycke är inte för kräkmagade, då det dels kommer att handla om färgen på urin.
Jag har nämligen börjat dricka ett kosttillskott. Det smakar fruktansvärt illa. Man ska blanda 2msk i ett glas vatten, men det blir fullständigt odrickbart, så jag dear upp dessa matskedar i tre glas vatten. Tre stora glas. Sen måste jag skölja ner det. Med vatten såklart. Detta leder till att jag dricker minst fyra liter vatten per dag. Och kissar därefter. Kosttillskottet är saffransgult. Häromdagen råkade jag titta i toastolen innan jag stängde locket. Jag kissar limegult. Ser helskumt ut.

I vilket fall som helst så var min syster här i torsdags och igår. Hon hade fått i present av mig att gå på Stand-up här i Karlstad. Sen umgicks vi. Riktigt trevligt, fast jag gjorde av med alldeles för mycket pengar.

Egentligen borde jag plugga. Vi ska läsa en bok till på måndag, och jag har inte börjat än. Men den är inte så tjock så det ska nog gå.

Ska nog pallra mig hem igen nu. Skulle ju bara kolla mailen. Jag ska hem och pussla. Köpte ett 500-bitars pussel på Myrorna igår för bara 10 kronor. Det är snart klart. Och titta på "Du är vad du äter" ska jag göra. Det brukar ge mig gott samvete.

Köpte kläder på Myrorna igår också. Till min halloweendräkt. Ska klä ut mig enkelt och fantasilöst, men lite klippande blir det.

Trackback