Så var jag också fast...

Alla pratar om det. Alla gör det. Alla läser dem.
Så nu ska jag också göra ett försök... Håll tillgodo!

Vad ska jag göra med det här egentligen? Ska jag försöka vara rolig, tråkig eller bara ärlig? Inte vet jag. Det får bli som det blir. antagligen läser ingen, så det blir bara jag som gör mig av med lite överflödiga känslor.

I vilket fall som helst är jag fullständigt genomhungrig, och när jag tittar tillbaka på dagen så inser jag att jag inte har ätit något överhuvudtaget sedan tjugo i tio. Så underligt var det med det. Och så underligt var det med det faktum att rummet började snurra förut. Dags att kila iväg till Gläntan och förse magen med något.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback