Carmina Burana

Kvällens konsert gick bra. Men det var sjukt varmt uppe på scenen och jag tror jag höll på att tappa medvetandet ett par gånger. Klarade mig dock och efter konserten fick vi stående ovationer!

Efteråt gick jag och Kerstin hem till henne och åt lite godis samt tog varsitt glas Martini och varsitt glas vitt. Sen samlades vi på Leprechaun en sväng, några körsångare. Vi drack och hade trevligt hela kvällen och det sista sjög vi tillochmed litegrann. När vi avslutade kvällen med Vämlandsvisan kom folk och ställde sig i dörren till den avdelning där vi satt, och de sjöng med. Kerstin var dock enda sopranen där, så jag hoppade upp. Ingen stämgaffel redo, så det blev starttoner på måfå. Kommer vara kass i halsen imorgon, andraalt som man egentligen är =P

Fick inte åka hem direkt för Kerstin, utan jag mellanlandade hos henne och fick ett par rostade smörgåsar och ett glas mjölk innan jag cyklade hem.

Dags att sova...



"SKÅL för stående ovationer!"



Vackraste bilden...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback