Lycka

Har haft en perfekt dag!

Började med att städa. Fast det blev inte så noga... Dammsög och sorterade papper. Nyttigt det med.

Sen vart det sushi med styrelsen. Gott! Tyckte alla utom Maja... Menmen, alla kan inte älska allt. Efter det bowlade vi. Linda kickade ass och jag var bland de sämsta som vanligt. Inte en enda strike, men ett antal omgångar då jag slog ner nio käglor. Efter bowlingen gick vi och åt glass och sen drog vi hem till mitt där vi åt godis och åt popcorn, såg film... och drack vin. Boxen är ännu inte helt tom, men jag jobbar på det.

Summa summarum så har det varit en skön dag och jag är nöjd. Vet inte om vi är mer team nu än innan, men vi har haft trevligt.

Som sagt (skrivet) sitter jag och bearbetar de sista decilitrarna av en bag-in-box (är det något jag lärt mig om min styrelse så är det att de dricker för dåligt) och så funderar jag på en nattapromenad medan jag pratar med ...... Längre verkar jag inte komma.

Dessutom har jag fått ett trevligt mail innehållande en PDF-fil med min nya favoritlåt. Så går det när man vågar kontakta en låtskrivare. Han kunde inte ge mig arret, men tipsade mig vidare. Nu är det bara hoppet som får bestå =)

LYCKLIG!!!!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback