Om allt skulle rämna...

...finns vännerna där
Om allt skulle rämna
Så stannar jag här
Om allt skulle rämna
Omkring mig på jord
Så skiner min sol
Och det ger mig mod

När tårarna rinner
Nerför min kind
Så torkas de bort
Av en ljum sommarvind
Om allt skulle rämna
Omkring mig på jord
Så skiner min sol
Och det ger mig mod


Solen skiner alldeles vackert idag. Precis som igår. Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort Stinas flyttdamm från igår. Sen ska jag cykla till Universitetet och plugga samt ha kursstart. Dags att få en ny lärare i engelskan. Men Marika får vi ha kvar. Blir jag glad av.

Jag orkar inte ens bekymra mig för tentan imorgon. Fastän jag vet att jag borde.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback