Jahapp...

Vaknade strax före sju. Inte av Finastes klocka. Den väcker mig aldrig. Jag reagerar inte ens. Men jag brukar vakna av att han rör på sig.

Vi åt frukost ihop och sen var han tvungen att åka till Universitetet. Jag ska dit sen, men jag börjar inte förrän kvart över två. Jag har försökt sova en stund till, men det gick inte. Istället har jag diskat. Ska strax bädda. Sen blir det hem och hämta ett par rena jeans. Blir de mest ihåliga. Men rena är de.

Blivit klar med ankorna. Eller ja, bliderna av badankorna har placerats i sina ramar och ramarna har i sin tur placerats i stafflierna, vilka i sin tur har ställts på en hylla. Fina är de minsann. På torsdag blir det IKEA igen. Finaste behöver en ny TV-bänk samt lite hyllor. Jag måste köpa nya handdukar, vilka jag glatt travade förbi i lördags.

Nu ska jag dra undan gardinerna här, så jag inte missar solen helt idag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback