Påväg igen

Sitter i Skövde på busstationen. Är nu en knapp timme in på min nästan tio timmar långa resa till Mora. Därifrån till Malung. Väskorna väger fortfarande ett ton, men nu har jag gått de längsta sträckorna med dem i händerna. Nu är det bara ett byte i Karlstad och ett i Borlänge som jag ska överleva. Mamma har gjort smörgåsar så jag klarar mig, och bunkrat upp med godis och vatten har jag gjort.

Underbar dag i stallet igår. Hade stallet själv och allt flöt på helt perfekt. Var klar lagom tills det var dags att gå in och se lunchtrav från Åby. Min gullegris Andersson var så duktig så och blev sexa. Busade med vovvarna hela dagen och hade det allmänt bra i solen.

Nästan fyrtio minuter kvar tills bussen går... Tur att trådlösa nätverk existerar så man kan roa sig med nåt... Men målet är väl värt den långa resan. Saknar Finaste. Har varit trevligt att vara nere och hälsa på, men varje gång jag är här så inser jag att jag faktiskt har flyttat hemifrån. På riktigt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback