Stockholm

Så var vi framme. Eller ja, det har vi varit i många timmar nu. Har knallat runt på stan utan något som helst mål. Ätit på ett fik jag ätit på innan. Letat upp min favvorestaurang. Checkat in. Just nu lyssnar jag på Finastes tunga andning som skvallrar om att han slumrat till. Vad han än påstår. Måste titta på honom ibland. Så fin och söt och mysig. Han ligger där med nya tröjan på och rosiga kinder under hotelltäcket. För 400 kronor extra fick vi bo i den nyrenoverade delen. Så fint så. Just nu försöker vi väl mest ragga upp en bra restaurang för kvällen. Jag har ju aldrig nåt emot sushi, men Finaste ska få välja vilken sorts mat det blir. Är ju hans julklapp från mian föräldrar.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback