Om fem timmar...

...ska jag gå upp.

Hur fan ska det gå till?

Jag vill sova, jättegärna. Men jag kan inte. Kanske är lite uppe i varv, jag vet inte. Idag har jag i alla fall både joggat och sedan gått hem från Universitetet. Det är skönt. Ingen kurs ikväll, så det blev kör istället. Alla nya var där, skoj!

Imorgon ska jag gå till skolan i träningskläder. Ska jogga en sväng på Kronoparken direkt efter lektionen. Sedan blir det dusch i en loge innan jag får rusa på möte. Skulle egentligen behöva gå till gymet imorgon, men det får bli om jag hinner (känner jag Leif rätt så kan det där mötet ta en stund). Skulle jag hinna så får det bli ett kort styrkepass bara, konditionsträning tar jag ju redan på förmiddagen, så nån crosstrainer blir det banne mig inte, för då dör jag :P

Nä... nu måste jag nog försöka sova. Varje sekund läggs till en annan, blir en minut. Minuter som läggs till varandra blir timmar. och i värsta fall blir det ingen sömn alls, och då blir det en slitsam dag med omotiverad träning och ett vääääldigt långt möte imorgon.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback