Ont...

Var på gymet igår för första gången på en månad. Och nu har jag en fruktansvärd träningsvärk i magen. Så blir det när man inte har vett att ta det lugnt i comebacken. Körde på samma styrka som innan jag blev sjuk och så, ökade dock inga vikter.

Fick en mössa med posten idag. I måndags medan jag pratade med pappa i telefon så kom jag på att jag hade glömt den mössan som jag brukar ha när jag joggar. Så pappa hade köpt en ny mössa till mig. Hade den på dagens joggingrunda. Som förresten inte alls kändes särskilt bra. Joggade bara 3km, men de börjar i en rätt seg uppförsbacke, och innan den var slut hade jag ont överallt, tillochmed i armarna! Hur kan man få ont i armarna av att jogga?!?!? Det släppte visserligen lite sen, men mot slutet fick jag kämpa varje steg och var rejält trött när jag kom hem. Då hade dessa ynka 3km tagit mig hela 25min. Och jag hade en puls på över 130 när jag kom in! Jösses! Bara jag inte håller på att bli sjuk igen. Har inte tid med det. Ska till gymet imorgon igen och köra ett styrkepass, crossen om jag orkar. Sen på fredag blir det vila från träning.

Jaja, dags för ett litet mellanmål?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback