Söndag kväll

Alldeles trött idag. Inte så konstigt, i och för sig. Satt uppe halva natten och tittade på gamla avsnitt av Voyager. Just det, var visserligen ganska konstigt. Det faktum att jag inte kunde sova, alltså. Det gick bara inte. När jag stängde av TV:n vid kvart i fyra, hade jag fortfarande problem att somna. Till saken hör att jag skulle upp vid nio idag.

Annars har veckan varit bra. Lite sjungningar och så. Har träffat A2, varit på Bunkern och... Ja, det är väl i stort sett det jag gjort. Var på IKEA idag också, med Anna. Fast jag köpte bara en plastkasse, en som jag kan använda när jag handlar och så, så jag inte behöver köpa en ny varje gång. Grön och snygg var den.

Jaja, har en disc kvar av Voyager, en som jag inte har tittat på alltså. Kanske ska sätta in den i DVD:n och köra på tills jag somnar?

- I appologize.
- No, they were just being nice.
- Irritating isn't it?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback