Igen...

Jag vill somna med mitt hår vid ditt ansikte inatt
Jag vill lägga mitt huvud i dina händer
Jag vill smekas av din värme
Jag vill gå i ditt ljus när morgonen gryr
Och dagen blir grå
Här i Göteborg

Jag vill somna med mitt hjärta invid ditt hjärta inatt
Jag vill vila min panna mot din panna
Jag vill smekas av dina händer
Jag har väntat länge nog
att vintern ska bli vår
Och dagen ska gry
Här i mitt hjärta

Jag vill somna med mitt hår vid ditt ansikte inatt
Jag vill lägga mitt huvud i dina stora händer
Jag vill smekas av din värme
Jag vill stanna i din famn när morgonen gryr

Och dagen blir grå
Här i Göteborg

Jag vill ha ditt hjärta mot mitt hjärta inatt
Jag vill vila mina läppar mot gropen i din hals
Jag vill smekas av dina händer
Jag har väntat länge nog och jag tror att våren
Den kom inatt
Till Göteborg

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback