Trött och less

Är lite trött på allt. Utan anledning. Vet inte vad jag vill. Vill inte vara hemma, i alla fall, det är ett som är säkert. Hade gärna lagt mig ner och gråtit en stund, känns som om det är på gång. Dumt. Egentligen borde jag väl ge mig ut och jogga en halvmil. Men jag orkar inte. Vill inte. Och om jag råkar känna för något så är det alltid något annat som sätter käppar i hjulet. För lite tid. Andra intressen. Annat som måste prioriteras.

Fan.

Jag orkar inte må såhär just nu.

Det var ju bra.

Kommentarer
Åsa Jinder säger:

Upp med hakan, sötnos.

Det blir bra.

Kram Åsa

2009-06-20 | 20:41:06
Bloggadress: http://blogg.passagen.se/asajinder/
Finaste säger:

Kram

2009-06-21 | 01:47:22

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback