Gôrmätt

Efter dagens sjungningar blev jag meddragen till Pelle och Erika för att se årets final av Melodifestivalen. Det var jag, Kerstin, Susanne, Erika, Anna, Sara, Pelle, Fluff, Magnus, Birk och Norén. Och så Benjamin då, men han är ju bara bäbis och sov nästan hela tiden. Vi åt och åt och åt och nu har jag ont i magen av all tacos, popcorn och annat som slank ner. Det blir en tur med joggingskorna på imorgon!

Jaja, rätt låt van i alla fall. Lite popopera sådär, och Guuuuuuud vilken röst hon har!
Caroline af Ugglas låt var helt okej när man blundade, men att titta på människan ger mig huvudvärk.
H.E.A.T och Alcazar gjorde bra ifrån sig, de var båda två mina andrahandsfavoriter.
Måns Zelmerlöf och EMD är töntar, vilket jag visste sedan innan, men fick bekräftat idag.
Vad fan höll Sofia på med?
Agnes och Molly behöver komma i puberteten innan de ställer rig på scen.
Nej, Emilia, det var inte läge för comeback. Och lilla du, du sjunger rätt falskt ibland.
Sarah Dawn Finers låt var väl okej, men hon har gjort bättre.

Sjungningarna idag gick bra. Vi stod som vanligt och såg töntiga ut i våra klänningar, men vi lät helt okej. Anthem gjorde vi snuskigt bra!

Nu är timmen sen. Jag ska stänga fabriken, se ett Voyager-avsnitt och sen sova. Imorgon blir det plugg för hela slanten. Börjar komma ikapp, men det känns långt kvar ändå... Inte mycket läsning kvar dock,  vilket sparar en hel del tid.

Natti

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback