Magen...

...gör uppror. Bläh!

Vaknade i panik kvart i åtta i morse och var inne på toaletten innan jag insåg att jag inte började förrän klockan tio idag, och inte halv nio, vilket vanligtvis är fallet.

Lektionen var faktiskt rolig. Det brukar de här studiegruppslektionerna vara, i och för sig. Det är kul när små missförstånd leder till hysteriska skrattanfall, speciellt när misstolkningar kommer från den äldre halvan av gruppen.

Efter skolan blev det gym. Kändes bra idag, körde lätt styrka och ett lagom hårt crosspass. Sen blev det lite plugg, inte så mycket som var nödvändigt dock. Somnade ifrån Of Men And Mice, vaknade en timme senare och rostade mig två smörgåsar. Efter att ha ätit desamma, fick jag fruktansvärt ont i magen och trodde faktiskt att jag höll på att bli magsjuk. Nu känner jag mig dock bättre. Inget helar kroppen som att bädda ner sig i sängen med en värmekudde och ett avsnitt av Voyager.

Känner mig fortfarande dåsig. Ledig imorgon som tur är. Får bli plugg hela dagen, mycket att ta ikapp.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback