Oj då...

...värst vilken god tid jag var uppe i idag då. Redan halv sju klev jag ur sängen. Fast meningen var i ärlighetens namn att jag skulle gett mig ut på en runda redan klockan sex, men jag orkade inte upp och nu hinner jag inte. Dessutom har jag ätit frukost nu, så ger jag mig ut nu så orkar jag kanske femtio meter, sen får jag ont i hela kroppen.

Det blev inte så mycket plugg som det var tänkt igår, men den ena skönlitterära boken är utläst och min musik-/rytminstund är planerad och klar. Nu ska det bara skrivas rent och så. Kvar till nästa vecka är Harry Potter samt kapitlet om USA, men det ska jag nog hinna med lite god planering i helgen. Harry Potter ska jag kunna ögna igenom, jag har läst den på svenska så många gånger att jag snart kan den utantill.

Nu är bara frågan vad jag ska göra med resten av min morgon? Jag funderar på att sätta på lite fin kusik och bara smälta bort en stund. Så är jag lycklig och trevlig sen. Efter skolan måste jag stressa hem, det måste verkligen städas här! Fast det skulle jag ju kunna ta tag lite i nu...?





I Teletubbieland skiner solen jämt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback