Seg idag...

Har inte riktigt kommit igång idag. Klockan ringde halv sex, men sen somnade jag såklart om och vaknade klockan sju. Då blev det lite brådis, men jag hann till skolan i ganska god tid i alla fall. Dagen har i övrigt kantats av lite trötthet. Engelskalektionen var ganska skoj dock, jag och Frida skrev en artikel, vars intro krävde mer effort än resten av artikeln sammanlagt. Men kul hade vi, vi satt och skrattade så till och med läraren blev nyfiken och frågade vad det var vi satt och skrattade åt.

Just nu sitter jag halvfärdig iförd träningskläder och försöker motivera mig till att åka till gymet. Måste komma iväg snart, så jag kan komma hem, duscha och sen åka ner på stan och köpa klänning... Hoppas bara den sitter bra,  nu när jag får den och allt...

Häpp, på med överdragskläderna och iväg!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback