Städat

Eller ja, jag har röjt. Skulle storstädat, men jag insåg att jag antagligen inte skulle hinna det om jag väl påbörjade det, så jag röjde undan det värsta och dammsög. Imorgon blir det dock storstädning. Ner med alla böcker från hyllorna dammtorka, putsa av prydnader, skura golv, tömma kylskåpet på ovesäntligheter med mera med mera. Har dock packat i stort sett allt, är väl bara necessären som ska ner nu. Fick igen väskan utan större problem. Eller ja, utan några problem. Kom tillochmed ihåg att lägga ner några påsar Samarin, så nu kan jag få halsbränna utan att dö.

Jag tror i alla fall att allt är med. Något har jag antagligen glömt, men jag har över ett dygn på mig att komma på vad det skulle kunna vara. Jag har packat med en present till en skola vi ska till. När jag flyttade hit så köpte jag ett ritblock och några pennor till Saga när hon är här, men hon kommer så sällan så jag hinner köpa nytt innan nästa gång.

Annars bir det en lugn dag imorgon. Har inget bestämt, förutom ett gymbesök samt ensembleträning på kvällen. Plugga tror jag faktiskt inte att jag behöver göra, hur otippat det än verkar. Börjar få kläm på det mesta inför tentan, så nu är det bara fokus på betyget som gäller, Eyes On The Prize...

Usch, i morse försov jag mig. Vaknade tio över åtta, så det blev bara till att klä på sig och hoppa upp på cykeln. Kom dock inte mer än en kvart försent, och då hade jag ändå inte stressat ihjäl mig. Verkade inte ha missat så värst mycket och när jag väl var där så gick det bra. Flummig lektion som vanligt.

Och ikväll har jag haft besök. Anna och Madde var här och vi tittade på "Heartbreak Hotel". Madde och jag har inte setts på två och ett halvt år, så det var skoj.

Häpp, nu är jag trött. Ska sätta igång TV:n och se om det går nåt vettigt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback