Usch och blä!

Efter inlägget igår vart jag dålig igen. Eller ja, det kom inget, men en stund satt jag på badrumsgolvet och bara skakade, alldeles andfådd. Efter en stund gav det sig igen, och jag kunde ta mig till sängen. Sen gick jag i stort sett aldrig ur den igen. Vid halv två somnade jag, helt slut, med en sprängande huvudvärk.

Känner mig bättre idag, men jag känner av att jag var dålig igår. Så det blir en lugn dag med plugg. Tänker inte lämna sängen mer än när det är absolut nödvändigt. Skulle behöva äta nåt, men jag vågar inte av rädsla för att det ska komma tillbaka. Gör det det, så kan jag inte ens plugga, och det MÅSTE jag!

Blir minst en paus sen, dock. Man får se en massa grejer som behöver göras rent i bdrummet när man sitter på golvet och flåsar. Så det ska bli badrumsstädning idag.

Hmm... Kanske kan koka mig en tallrik gröt? Något varmt som är lätt att äta. Ska jag nog göra.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback