Ajajaj...

Blev en jättetrevlig kväll igår. Den började ute vid Alster med grillning. Vi gjorde grillspett. Jag gjorde mina egna med äpple, lök och quorn. Blev jättegott. Väl ute vid grillen hittade jag en honungsglaze som jag hade på. Mer om detta senare.

Vi som var vid Alster var jag, en tjej till ur Söt Likör, ett gäng ur CMB samt en manskör från Lund, vid namn FN-kören. Vi åt och sjöng och hade allmänt trevligt.

Vid åtta städade vi efter oss och efter några om och men (inklusive en öl på Leprechaun) hamnade vi ett glatt gäng hemma hos Finaste, med sällskap av mina fyra vodkaflaskor.

Vid midnatt fick jag fruktansvärt ont i magen, ackompanjerat av illamående. En stund pendlade jag mellan viljan av att kräkas och att bara försvinna. Antagligen berodde detta på en mix av ovan nämnda glaze, potatissallad samt chips. Tack och lov gav det sig efter någon timme, men det skulle komma tillbaka...

Halv två började folk droppa av och jag och Finaste gick till sängs. Sov oroligt och vaknade flera gånger av magont. Det kommer fortfarande i vågor. Ska testa med en tallrik gröt nu. Sen kommer Finaste hit. Skönt att slippa vara ensam när man mår dåligt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback