Är det såhär lycka känns?

Jag hade ett underbart Valborg. Jag är fylld av lycka och mår bara bra...

Igår kväll träffade jag gänget från musikkursen, nästan alla i alla fall. Vi träffades och åt på Café August. Efter maten och ett par glas vin lyssnade vi på Paddy Power där vår kurskamrat Matilda är med och spelar. De spelar irländsk folkmusik och det var en kanonspelning. Nu var det dock så att jag på grund av Valborgsdygnet inte hade sovit på 36 timmar när vi träffades. Så i slutet på första set av spelningen satt jag och blundade och jag tror jag nickade till ett par sekunder. Men det gjorde inte så mycket. Det var en utomhusspelning och det blev kallt, men vi satt och kurade under filtar, så det var mysigt ändå.

Efteråt sov Birgitta här. Vi slog på TV:n och satte på insomningstimern eftersom vi båda har lättare att sova då. Och det hjälpte. Inom två minuter efter att vi sagt godnatt sov vi båda två.

Vaknade vid nio idag, och jag känner mig faktiskt riktigt utvilad. Har vinkat av Birgitta nu och ska snart ge mig av till gymet. Efter det blir det nog en stunds läsande i solen innan jag har tvättid ikväll.

Har annat att ta tag i med, och det är nog bäst att göra det snart. Så får vi se om det finns några frukter att skörda av det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback