Axvall igen

Så var man nere i lilla Axvall. Studenten idag var trevlig. Lite segt i kyrkan, dock. Men det gick bra ändå. sen blev det lite mat ihop med kusinerna och deras barn. Eller ja, jag åt lite fetaost. Genierna hade ju med sig kycklingsallad. Vilket jag ju inte äter. Sen åkte jag, mamma, Jeanette och lilla Alicia neråt igen, medan resten åkte med Andreas till hans lägenhet i Deje för att städa. När vi kom till Gullspång, runt kvart i fyra, fick jag köpt en tunnbrödrulle med pulvermos och lite grönsaker. Inte speciellt gott, men lite bukfylla för mig som bara ätit en banan och lite fetaost på hela dan.

Nu har vi varit och firat Andreas och jag är mätt. Har ätit lite paj och glass.

Saknar dig!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback