Presentation

Idag  höll jag, vad ska man kalla det, ett föredrag om Förintelsen. Hade gjort en Power Point-presentation och visade den. Eleverna hade fått skriva frågor till mig först, så att jag visste vad de ville veta. Och det blev hur bra som helst! De var med, ställde frågor, diskuterade. De lyssnade och reagerade aktivt. När lektionen egentligen var slut så fortsatte vi. Trots att vi drog över med fem minuter så var det ingen som stressade ut ur klassrummet. Det var verkligen jättekul!

Min handledare var imponerad och berömde mig jättemycket. Det värmde.

Imorgon ska jag göra samma sak med parallellklassen. De är en annan typ av grupp, men det ska nog gå bra det.

Nu ska jag snart cykla iväg på körövning.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback