Vilken natt!

Så dåligt har jag inte sovit på länge.

Låg och vred mig fram och tillbaka i över en timme. Sen gick jag upp och satte mig vid datorn en stund. Så Finaste skulle få sova ifred. Stackaren. Det blev inte precis bättre sen. När jag väl kommit tillbaka och lagt mig så höll jag på i över en timme till. Ena stunden låg jag med armarna runt Finaste. Två minuter senare låg jag och stirrade in i väggen för att ytterligare två minuter senare ha lagt armen om Finaste igen. Varje gång jag lagt mig bekvämt blev det obekvämt efter högst tre minuter. Och så höll det på. Till sist slumrade jag till, men låg hela natten och vaknade och vred mig.

Efter att stackars Finaste kommit iväg låg jag en halvtimme och försökte somna, och till sist gick det. Sov i entimmespass fram till halv elva. Skönt. Känner mig någotsånär utvilad, men vid halv åtta när Finaste gick upp så var jag helt slut.

Ska försöka mysa till det lite här idag. För Finastes skull. Exakt vad det blir vet jag inte, men han förtjänar nåt.

Nu ska jag göra ett ärligt försök att plugga lite.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback