Outsövd

Kunde inte somna inatt. Beror nog på flera orsaker, varav en kan vara att jag sov helt ensam för första gången på snart tio veckor. Både Finaste och jag behövde plugga och det gör vi bäst på varsitt håll, så jag sov hemma. Ska göra det inatt igen. Kändes dock bättre än väntat, var lite mysigt att vara hemma i sin egen lägenhet igen. Men imorgon ska vi sova ihop igen, ska allt bli mysigt det med.

Imorgon åker vi förresten upp till Malung och tillbringar helgen där. Finaste måste ändå byta till vinterdäck, så vi tyckte att en hel helg vore bra. Och det är helgen mitt emellan två kurser, så jag kommer inte behöva känna att jag borde göra något annat någon annanstans.

Apropå det, idag hade jag mitt sista studiegruppstillfälle på lärarutbildningen. Känns helt sjukt. Nu har jag enbart mitt examensarbete kvar. Tio utbildningsveckor. Sen ska jag visserligen läsa genusvetenskap, men det ingår ju inte i lärarutbildningen.

Och för att kunna få en lugn helg, måste jag fortsätta med den här kursens examinstionsuppgift nu...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback