Mycket att se fram emot...

Händer mycket närmsta tiden. Och det är bra. Så tänker man mindre.

Imorgon kommer Piaree hit. Vi ska planera och ha trevligt. Äta varma mackor.

Och på torsdag kommer AnnA! Wiiiie!!!!!!!!!! Min egen holländska som jag inte träffat sen... Hmm... Februari. Attans. Så länge är för länge.

Jaja, torsdagkvällen ska ägnas åt stämrep med nya och gamla andraaltar. Fredagen i sin tur går åt till ett hysteriskt kul Bunkernbesök med en massa körfolk. Hoppas jag.

Lördag blir skoj med lärakännadag med nya körfolk och sen blir det sittning på kvällen. Sen nästa vecka blir kul den med, med två körövningar, en sjungning på Akademisk Högtid och efter det ska jag och Finaste sätta oss i bilen och åka till Malung. Blir en trevlig helg det.

Sen blir det VFU i fem veckor. Ska bli skoj att få en ny klass.

Hej hopp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback