Äntligen afton

Har sett fram emot den här kvällen. Eller snarare, jag har sett fram emot att dagen skulle gå, och till sist ta slut. Efter att linsgrytan var klar så blev det universitetet. Hemtentan blev klar och inlämnad. Efter det mötte jag upp med L och vi kopierade programblad och sen lunchade vi ihop.

Efter lunch åkte jag, L, L, M och P till Arvika. Det blev litelite riggande av scen, men mest satt vi ute i solen och njöt. Vid fyra kom resten av kören och sen blev det rep och konsert. Gick jättebra, men jag kan inte påstå att det var fullt, direkt ;) Lite publik hade vi dock, tillräckligt för att man skulle vara alert på scen.

Kom äntligen hem igen vid halv tio, efter över tolv timmar iväg hemifrån. Under tiden har jag lyckats få sålt de sista möblerna på Tradera. Wohoo! Finaste hade gjort våfflor när jag kom hem. Så nu är jag mätt och nöjd.

Nu ska smink och konsertsvett duschas bort!

Kommentarer
Anna-Karin säger:

Kul och hitta på din blogg i the world wide webb :P Hoppas nya kursen verkar bra!

2010-04-15 | 16:52:50
Bloggadress: http://annakarinandersson.blogg.se/

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback