GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fick ett lönebesked igår. Fattade inte varför jag fick det, eftersom mamma redan hade upplyst mig om lönen, drygt 6.000. Från Skara, alltså. Får man två? Konstigt. Läste inte så mycket noggrannare, utan tänkte att det kanske blev så, bara.

Men.

När jag gick in på Swedbank för att föra över pengar till Finaste, till våra gemensamma räkningar, satt jag bara och gapade.

13.000. På mitt konto. Vad var det för pengar? Bad Finaste hämta lönebeskedet jag fick igår, och kollade igen.

Aha.

Det var från Arvika, det jag fick.

Satt fint i plånboken, det =)

Kommentarer
Frida säger:

Välkommen över på den rika sidan. Visst är det skönt att ha pengar? ;) Fick oxå en glad överraskning igår..

2010-08-27 | 19:07:23

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback