Finfin dag, faktiskt

Var uppe i stallet och lämnade julklappar och hade tänkt skotta lite bajs. Blev dock inget med just det. Däremot blev det en långtur i skogen med underbara Janne och så en kort skrittur med Daniella. Var perfekt väder för körning, och jag hade nog helt rätt kläder på mig, för jag frös inte nåt. Familyn där uppe verkade må fint, och hundarna var lika härliga som vanligt. Hade verkligen saknat att vara där, även om det inte blev jättemånga timmar nu.

Enda smolket i bägaren var att härliga Andersson åkte idag. Mysig häst som stått där länge och gett mig roliga minnen. Men så är det, allt måste förändras nån gång.

Och Luxor hade fått en jättefin tjock mage. Bebis eller hö? Hoppas på det första =)

Nu ska jag duscha av mig hästlukten och sen blir det dekoration av pepparkakshus.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback