Kanske...

Igår fick jag reda på att jag får semester vecka 51 och 52. Vilket innebär att nästa vecka blir min sista ute i skogen.

Eller...

Idag när vi hade möte så satt rektorn där och efter lite räknande så kom vi fram till att om vi får in de barn som står i kör och och allt annat faller på plats, så kanske jag får jobba vidare där i januari och februari. Fast då "bara" på 70% och inte på 75% som nu. Men allt ska ju falla på plats, också... Det största problemet, upptäckte vi, var att vi aldrig kommer få plats i matsalen. Det är knôkfullt nu... Okej, okej, bara om ALLA är där, men om vi får tre till så kan vi ju knappast gå runt och räkna med att det är minst tre barn lediga eller sjuka varje dag.

Framtiden får utvisa detta.

Nu måste jag sova. Heldag imorgon, men sen är det helg. Och på söndag blir det konsert! Wiiie!


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback