Oj, vad otippat...

Vem hade kunnat tro att HAN skulle ringa och kolla om vi kunde fika, om han kunde få se hur vi bor?

Vem hade kunnat tro att han överhuvudtaget skulle vara i Karlstad nu? Och dessutom för att jobba med musikklasserna från den skolan jag haft VFU på?

Otippat värre, men hursomhelst så kommer min barndomsidol och morbror hit om nån timme. Vem hade trott att förutom mina föräldrar, skulle han vara den första av mina släktingar att se vår nya lägenhet?

Frågorna är många, men jag bryr mig inte om svaren. Är glad att han kommer och framförallt... Efter att ha pratat med både mormor och mamma så verkar han ha kommit på idén helt själv. Det gläder mig mest =)

Så välkommen, J, Göteborgs i särklass bästa orkesterdirigent ;)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback