Paketinslagning

Varje år försöker jag ha lite tema på mina paket. I år blev det tjockare, brunt papper med röda, vita, gröna och mörkburna detaljer på. Dessa papper köpte jag i ett set om fem rullar på Panduro. Där hittade jag också rött snöre, bruna etiketter och pärlor i olika röda/orange nyanser.

Paketen har slagits in på lite olika sätt, men idag blev den klart största utmaningen; min syster frågade om jag kunde nåt kul sätt att slå in en vinflaska.

Det kunde jag inte.

Så jag googlade på "slå in vinflaska" och VIPS så fann jag dessa underbara sidor med ett tips. Ingen av dem beskrev jätteingående, men genom att titta på bilderna och testa på lite vanligt A4papper så lyckades jag. På mitt eget sätt, i alla fall.

Såhär blev "min" flaska:



Fastän man ser vad det är man ska få, så tycker jag att det här blev årets snyggaste paket från min sida =)

Kommentarer
Malin säger:

Snyggt! Ses sen!

2010-12-22 | 09:05:11

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback