Traderoholic

Farligt.

Det är vad det är.

Inom loppet av bara ett par timmar har jag vunnit tre auktioner. Ytterligare två är betalda.

Men det är grejer jag vill ha. Tröstar mig med det. Ett texthäfte med några Fredmans Epistlar (Bellman, för den som inte vet), en gammal skolsångbok, en bok med gamla skillingvisor, en DVD-box med Monty Python's Personal Best samt en vinylskiva. Har sen ytterligare två bud på gång. En EP med "Lassie", som jag hade som barn. Den glömdes dock bort och sen jag var bara några år har jag inte sett den.

När jag tänker på den skivan, tänker jag på skivbutiken som fanns i Skara, där MoP ligger nu. Jag minns att jag flera gånger såg den som EP, i nåt skyltfönster eller om den hängde som skyltex i taket. Kanske. Jag minns det tydligt i alla fall. Hur som helst, den skivan hoppas jag kamma hem runt lunch imorgon.

Utöver den har jag bjudit på ett paket med två LP-skivor. För att få den svenska versionen av My Fair Lady.

Vi har några grejer mer som vi ska bjuda på hade vi tänkt. sen ska vi lugna oss ett par veckor.

Säger vi nu.

Nu: sista minuterna av Animal Cops. Sen sängen.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback