En såndär lista ingen orkar läsa men som alla kopierar

Namn: Maria Persson

Kallas för: Mia, Maria P, Persson

Stjärntecken: Skytt

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: En i vardera örat

Tatueringar: Nope. Ingen direkt längtan heller.

Längd: 1.68

Skostorlek: 39

Hårfärg: Mörkblond

Fräknar: Inga

Motto: Allting kan göras bättre!

Kär? Förälskad

Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu i en större lägenhet. Om några år i mitt drömhus...

Tycker du att du är attraktiv? Ingenstans

Dricker du? Jajjemen. Torr, inte för söt cider, vitt vin, rosévin och olika likörer

Röker du? Har hänt...

Vilket schampo använder du? Just nu apotekets oparfymerade

Vilken parfym använder du? Ingen, kör så oparfymerat som möjligt

Vad är du rädd för? Att mina nära och kära ska skadas

Gillar du att tvätta? Nja...

Gillar du berg- och dalbanor?  Jaaaa!

Senaste…

Filmen du hyrde?  Guuud, det minns jag inte. Var ju massor av år sen.

Filmen du köpte? Senaste Harry Potter, bortsett från någon Glen Killing med Aftonbladet

Låten du hörde: Vet inte titeln, men nåt Finaste spelade på LP:n

Låten du laddade ner? Det är ju olagligt!

Personen du ringde? Norén

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Animal Cops Phoenix

Person du tänkte på? Kerstin

Favorit…

Låt: Hmm... Finns ju massor... Men Under Samma Himmel med Åsa Jinder går alltid hem

Sak att göra: Se på TV med huvudet i Finastes knä, en skål popcorn framför mig och en flaska Trocadero

Sport: Trav

Dryck: Mjölk

Kläder: Jeans och min svarta trekvartärm

Film: Så Som I Himmelen

Bil: Finastes Volvo och pappas Saab. Röda Faran går hem, när den väl startar

Serie: Hell's Kitchen

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Nej, om man inte räknar lekar med diverse hundar

Blivit arresterad? Nejnej!

Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…

Gånger du varit kär? Är inne på min andra riktiga förälskelse =)

Gånger ditt hjärta brustit? En som jag vet

Hjärtan brustet på grund av dig? Ett kanske?

Tjejer du kysst? Vet inte, men nån handfull

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Nåt tiotal, men bara nån handfull regelbundet

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet inte, men några gånger har jag varit med

Senaste…

Boken du läste? Läste ut? Det var längesen. Annars har jag gluttat i en massa böcker om matematiksvårigheter och dyslexi det senaste

Personen du fick e-mail av? En köpare från Tradera

Personen du fick brev av? En leverans av köpt Tradera-pryl

Personen du fick sms av? Kerstin

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I julas, nån gång

Saken du köpte? Mat och en tidning

Vad har du gjort idag? Inte mycket... Varit på stan med Finaste och spelat en massa Nintendospel på datorn

Brukar du svära mycket? Som en borstbindare

När stiger du upp på morgonen? Olika, det är oregelbundet att vara student

Vad har du på dig? Strumpor, trosor, BH, jeans och tröja

Vad ska du göra ikväll? Umgås med mina underbara vänner och Finaste såklart

Vad är du allergisk mot? Quorn

Var har du ont? Ingenstans, just nu

Använder du hårspray? Oparfymerat

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Ja, men det beror på till vad. Inte bara som det är. Gläää!

Är du glad nu? Tillfreds, är väl ett sannare ord

Vad dansar du till? Fioler, dragspel och andra folkinstrument

Stockholm är… ? En huvudstad

Göteborg är… ? En stad med ett par släktingar och en stad jag nästan hittar i

Kan du sjunga? Folk påstår det

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? Många... Men varmt ska det vara. Just nu vill jag se Nya Zeeland, men det lär få vänta


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback