Firar lite...

Jag är klar med arbetet
Jag har världens finaste pojkvän
Jag är frisk
Finaste är frisk
Jag har underbara vänner
Jag har en frisk och fin familj som månar om mig och som väntar mig om en och en halv vecka med ett kalas som mamma håller i alla trådar inför
Jag har ytterligare två människor, som är så nära svärföräldrar man kan komma, som månar om mig och är fina
Jag kan tycka om, och älska, och bli omtyckt och älskad tillbaka


Det firas ikväll med ett glas rosévin, en skål popcorn och ett rykande färskt avsnitt av Big Bang Theory. Dels för att jag känner för det, men också för att det var en order från en av mina största förebilder:

"Men gör det ni också.

Fira.

Poff.

Så fort kan det gå.

Så är allt allt över."


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback