Fortfarande ganska tillfreds...

Mycket trevlig kväll igår. Norén kom hit och vi såg film, åt mat och drack lite gott. Vid åtta i morse smög han ut från sitt alldeles egna övernattningsrum (=köket) medan jag lugnt sov vidare. Finaste hade väl hört honom i och för sig.

Lever fortfarande på mailet från H. Ett par utdrag:
"Du är på god väg att skriva en utmärkt uppsats/.../"
"Alltså: en mycket intressant och angelägen uppsats på gång!"

Hoppas att min examinator och H tycker samma om saker och ting, men hos H har jag då inte haft några problem. Kommer allt sakna honom lite när det här är klart.

Om två veckor har jag haft min examenshögtid. Om bara två veckor håller jag på och tackar de sista gästerna på den lilla fest vi ska ha. Sen ska jag och Finaste ha en lugn helg och kväll, innan nästa termin börjar. Genusvetenskap, ska bli sjukt interssant!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback