Gaaaah!

Efter fjärde korrekturläsningen och revideringen skulle jag skriva ut endast de reviderade sidorna. Men ville Finastes skrivare? Icke. Bara en massa krångel. Så iväg till universitetet, dit skulle vi ju sen i alla fall, för att skriva ut. Skulle kopiera de rätta sidorna till mig själv. Då är det såklart papper som fastnar i skrivaren, så att antalet papper som måste skrivas ut i nytt exemplar ökar stadigt. Datorn upptagen. Sätter Finaste på vakt för att själv ragga upp en annan dator och skriva ut därifrån. Äntligen!

Fick till sist ordning på alla papper. Nu har både examinator och jag en rättvis kopia av min ÄNTLIGEN färdiga uppsats. En och en halv vecka kvar till min examen...

Har skickat uppsatsen till min seminariegrupp nu också. Nu finns med andra ord ingen återvändo. Dags att korrekturläsa en fem-sex gånger till, sen ska de andras uppsatser läsas och opponeras på.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback