Det där hade jag aldrig gjort förut...

A från Holland är här. Skönt med sällskap nu när Finaste inte är hemma. Idag blev det ner på stan en kort vända. A skulle ha te och ett födelsedagskort, och jag skulle ha present till mamma som fyller år på onsdag.

Jag fick köpt en ganska fantasilös present. Och om någon av delarna inte funkar så tar jag den gladeligen. A hittade varken rätt te eller något roligt kort, så vi åkte vidare ut till Bergvik. Där fanns både te och kort, och just som A satte sig ner för att skriva något kul hände det, som förgyllde min dag.

En svensexakille kommer fram och erbjuder oss att vaxa hans ben, med en remsa, för fem kronor. Var på benet man ville.

Jag är livsfarlig att sätta på såna grejer. För jag bangar aldrig. A hade fem kronor och jag hade snabba fingrar. På med den rosa, stinkande remsan en bit upp på låret (han ska vara glad att jag tog utsidan, på insidan kunde det ha gjort hur ont som helst). Gnugga på så den fäster rejält. Kompisarna fick räkna ner och jag drog.

Haha.

Fult som fan blev det, med en kal fläck mitt på låret. Kompisarna skrek av skratt och stackaren såg lidande ut. Men ber man mig, så gör man. Och snacka om att det var värt fem kronor!

Det där, konstaterade jag, hade jag aldrig gjort förut...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback