skriver med små bokstäver...

...för kanske blir det tystare? finaste ligger och sover efter sitt sista morgonpass. jag skulle gärna ligga där bredvid honom, men eftersom jag inte verkar kunna somna om så är det bäst att jag går därifrån. annars väcker jag honom bara hela tiden.

funderar på att fortsätta måla. det är inte så väsnigt.

just det, det har jag ju inte skrivit något om... vi har ju letat sängbord länge nu. det har varit tätt mellan besöken på diverse andrahandsaffärer här i stan, plus ikea då (även om vi vet att på ikea kommer vi inte ha råd med något på ett tag). dock har det varit lögn i f-n att hitta två likadana sängbord. fram till igår. då bara stod de där. för sjuttiofem kronor styck, fint skick och de kommer inte alls se tokiga ut bredvid sängen. nu är det ju dock så att vi har målat sängen vit, och eftersom dessa var träfärgade så måste de också målas om. men det gör jag gladeligen. färg har vi, och jag målar hellre än att lägga ut dyra pengar.

nu ska jag smyga ut i köket, hämta nästa burk med färg och måla vidare.

tyst, tyst...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback