Allvarligt alltså...

Inte bara för att jag är så lite royalist man kan vara...

Inte bara för att jävlas...

Även om bröllop och kärlek är vackert. Även om detta är historiskt på något konstigt sätt.

Och nej, jag skiter i om det är enda gången jag kan få uppleva detta. Jag VILL inte uppleva det mer!

Är det INGEN mer än jag som tänker tillbringa lördagen gömd under en filt, borta från alla TV-apparater?


Jättetrevligt med bröllop. Men jag känner dem inte. Jag har inget som helst intresse i detta miljonspektakel, som jag får betala med mina skattepengar.

KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Mylingen säger:

Jag är glad att jag inte är i Sverige just nu iaf. ;)

2010-06-19 | 09:56:49

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback